Ward - 2013-04-02 20:34:39 |
Solucja do ¦wi±tyni ¦ni±cego i Doliny Cieni
¦wi±tynia ¦ni±cego: To zadanie daje nam Xardas na pocz±tku gry.Polega ono na dostaniu siê do ¦wi±tyni ¦ni±cego i odzyskaniu naszego ekwipunku.Gdy ju¿ podejdziemy pod ¶wi±tynie okazuje siê ,¿e zosta³a magicznie zamkniêta.Nastêpnie idziemy do Xardasa i rozmawiamy z nim o tym.Xardas radzi nam aby¶my porozmawiali z jakim¶ orkiem.Chodzi tutaj o naszego orkowego przyjaciela z G1 Ur-Shaka.Ur-Shak znajduje siê w pobli¿u starej wie¿y Xardasa w Górniczej Dolinie.Z rozmowy z nim wynika ¿e musimy dostaæ siê do orkowego miasta i porozmawiaæ z Ur-Thrallem .Miasto orków znajduje siê na pó³noc od Zamku w dawnym kanionie trolli.Aby tam siê dostaæ musimy mieæ Ulu-Mulu.Maj±c ten artefakt mo¿emy swobodnie wej¶æ do miasta orków i porozmawiaæ z ich dowódc±.Teraz mo¿emy wykonaæ zadanie na 2 sposoby: 1)Zabijamy Ur-Thralla i kilkadziesi±t innych orków, przeszukujemy zw³oki Ur-Thralla i zabieramy klucz do ¶wi±tyni. 2)Wykonujemy zadanie Zemsta Ur-Thralla.Ork wysy³a nas do Doliny Cieni... Ci±g dalszy nast±pi...
Zemsta Ur-Thralla: Na pocz±tek rozmawiamy z duchem szamana orków Ur-Khanem.Mówi nam on ¿e musimy znale¼æ ksiêgê w opuszczonej krypcie.Gdy ju¿ j± znajdziemy (znajduje siê ona w drodze do wielkiej areny z kamiennym krêgiem) czytamy j± i okazuje siê ¿e jest napisana w jêzyku demonów.Je¶li mamy wyuczony ten jêzyk to czytamy j± sami je¶li nie to oddajemy j± Ur-Khanowi i sam j± przet³umaczy.Nastêpnie musimy zdobyæ tak¿e ksiêgê z grobowca paladyna.Idziemy do grobowca paladyna (znajduje siê on w górach po przeciwnej stronie ¶wiata do areny z krêgiem) Zabijamy mrocznego lorda i zdobywamy jego klucz do skrzyni i miecz Kl±twê Azgalora.W tej jaskini mo¿emy znale¼æ równie¿ amulet gniewu.Gdy mamy ju¿ te rzeczy oddajemy je Ur-Khanowi.Ork mówi nam ¿e do na³adowania oka gniewu potrzebne s± 3 sk³adniki a)Krew demona znale¼li¶my j± w jednej z jaskiñ w kufrze b)Krew orka gdy damy mu amulet dostaniemy od szamana klucz do jego skrzyni w namiocie Ur-Groma c)Siarkê któr± powinni¶my ju¿ mieæ Po na³adowaniu amuletu wracamy do miasta orków i rozmawiamy z Ur-Thrallem .Mówi on nam ¿e do pokonania Azgalora jest potrzebna legendarna kusza Dozownik.Ow± kuszê mo¿emy znale¼æ w Mie¶cie Nieumar³ych (znajduje siê ono niedaleko wielkiej areny z krêgiem) Gdy ju¿ zdobêdziemy broñ pokazujemy j± Ur-Gromowi a on pomo¿e nam w walce.Nastêpnie rozmawiamy z Elvaiasem i ³adujemy oko na stole alchemicznym.Teraz biegniemy do krêgu niedaleko wielkiej areny i modlimy siê do pos±gu Beliara.Nastanie ciemno¶æ i zaatakuj± nas szkielet teraz musimy i¶æ na szczyt areny.Spotkamy tam Czarnego smoka Azgalora którego musimy zabiæ Dozownikiem.Gdy pokonamy gada idziemy do Elvaiasa i mówimy mu o uwolnieniu doliny z pod w³adzy si³ ciemno¶ci.Nastêpnie rozmawiamy z Ur-Gromem i prosimy o pokój z lud¼mi z doliny.
Ulu-Mulu: Aby zdobyæ Ulu-Mulu musimy znale¼æ Tarroka.Tarrok znajduje siê przy ognisku w pobli¿u starej Chaty Cavalorna na wzniesieniu niedaleko wie¿y.Podczas rozmowy z orkiem dowiadujemy siê ¿e jest ranny i potrzebuje lekarstwa.Chodzi tutaj o orkowy eliksir.Ów miksturê powinni¶my mieæ ale je¶li nie to wracamy do Ur-Shaka i on nam go da.Dajemy miksturê nastêpnie rozmawiamy o Ulu-Mulu.Zrobi nam je je¶li przyniesiemy mu nastêpuj±ce sk³adniki: 1)Kie³ trolla 2)Jêzyk ognistego jaszczura 3)Z±b b³otnego wê¿a 4)Róg cieniostwora Gdy ju¿ wszystko mamy oddajemy trofea dla Tarroka a on robi nam artefakt.Teraz gdy nosimy tê broñ orkowie nas nie atakuj±.Uwaga jednak je¶li uderzymy jakiego¶ orka maj±c za³o¿on± t± broñ stracimy j± wtedy bezpowrotnie!!!
¦wi±tynia ¦ni±cego: Ci±g Dalszy... Gdy mamy ju¿ artefakt duch orka, mo¿emy udaæ siê do ¶wi±tyni.Polecam przed pój¶ciem do niej nauczyæ siê Akrobatyki.Kiedy bêdziemy ju¿ w ¶wi±tyni musimy przej¶æ wszystkie pu³apki i dostaæ siê do le¿a ¶ni±cego w G1.Aby to zrobiæ musimy zdobyæ 4 czerwone kryszta³y które znajdziemy przy Nieumar³ych-Szamanach.S± oni w tych samych miejscach co w G1 .Jedyn± trudno¶ci± bêdzie dostanie siê do szamana z sal± Uriziela.Aby to zrobiæ musimy podej¶æ jak najbli¿ej kolców i wykonaæ skok za pomoc± akrobatyki lub u¿yæ eliksiru szybko¶ci.Gdy zdobêdziemy 4 kryszta³y idziemy do miejsca w którym wtyka³o siê miecze szamanów, teraz s± tam piedesta³y.Wsadzamy do nich kryszta³y i idziemy dalej.Po zabiciu wszystkich o¿ywieñców przekrêcamy 5 prze³±czników i wtedy poka¿e siê nam nekromanata. Rozmawiamy z nim a nastêpnie zabijamy i zdobywamy Uriziel. Je¶li jeste¶my magiem mo¿emy mu daæ miecz i on nam zrobi runê Fali ¦mierci Uriziela (wymagany 4 kr±g). PS:w wersji V1 nie mo¿emy nosiæ maski poniewa¿ ona nas zabije. W Rebalance V2 i SnC guru mog± ju¿ u¿ywaæ tej maski.
|
MrMati99 - 2013-04-06 21:18:37 |
Mam pytanie czy zeby uzywac fali smierci uriziela trzeba byc nekromanta?
|
Ward - 2013-04-06 22:32:57 |
Trzeba byæ magiem i mieæ 4 kr±g...
|
Jao - 2013-11-01 19:00:00 |
Akrobatyk±.
|
Adrien Sterne - 2013-12-31 14:40:05 |
W dolinie cieni, w wiosce orków. :)
|
Jao - 2014-01-05 11:47:32 |
Ehm... W³a¶nie, o co chodzi?
|
Adrien Sterne - 2014-01-05 20:39:39 |
Jao napisa³:Ehm... W³a¶nie, o co chodzi?
Heh, nad moj± tamt± odpowiedzi± by³ post który zosta³ usuniêty... -,-
|
Markatih - 2014-02-16 09:31:21 |
Mam problem mianowicie znikn±³ mi ostatni kap³an ten co na po¶cie powinien byæ. Podejrzewam ¿e spad³ z tego mostu. Trzeba go jako¶ specjalnie przywo³aæ czy rzeczywi¶cie spad³? Albo jakiego¶ koda dajcie by popchn±æ fabu³ê na przód
|
bezi888 - 2014-02-19 20:29:32 |
mam pytanie skad wziac ta rune Fale ¦mierci Uriziela w poradniku jest zeby dac mu uriziel ale komu mam dac uriziel. Moze to byc bug z tego powodu ze bylem tam w 2 rozdziale?
|
ziomeczky11 - 2014-02-20 15:18:49 |
SIema, Mam problem nie mogê znale¼æ Ur-shaka i tarroka.
|
CienBezi - 2014-02-27 15:46:45 |
Mozna zrobic uriziel jakos jednorêczny?
|
Grahtnakk - 2014-02-28 22:34:37 |
Jak za³o¿yæ maskê ¶ni±cego na siebie? Nie da siê ¿adnym magiem, nawet guru o wojowniku ju¿ nie mówiê. Czy nie mo¿na wogóle nosiæ tego jako he³mu?
|
CienBezi - 2014-03-01 09:19:48 |
Gdzies czytalem ¿e guru moze nosic jego maske
|
Grahtnakk - 2014-03-01 17:42:08 |
gandalf napisa³:Ty¶ jest chiter ¿e Ci loot³a :P Jaka v gry?
¯aden cheater, zabi³em nekromantê i mi wypad³a...(SnC).
|
Grahtnakk - 2014-03-02 15:07:42 |
No ale kto mo¿e nosiæ tê maskê?
|
Tony98 - 2014-04-30 13:30:10 |
Maskê Guru mo¿e nosiæ. Co w³a¶ciwie ta maska robi? :D
|
amigodiamantes - 2014-09-19 23:45:22 |
jak grasz na v2 to zmieñ sobie na chwilê gildiê na guru i sprawd¼ co ta maska daje (w eab s± gildie od 1 do 22 bodaj¿e) . w sumie sam jestem ciekaw:) ale na v1 pykam
ale wygl±da zacnie...gdyby nie to ¿e po za³o¿eniu niestety jaram siê do zera to bardzo chêtnie bym w takiej poszpanowa³... nie wiem czy kto¶ zauwa¿y³ ale w tej masce jest sam beliar na ka¿dym pos±gu modlitwy:)
|
Pawlak . - 2014-09-24 00:39:32 |
Ta maska nic nie daje, jedynie szpan i fajny wgl±d jak j± zak³adasz
|
Szaman - 2014-11-20 21:39:29 |
Potrzebuje pomocy... Mo¿e kto¶ siê orientuje... Jestem w ¶wi±tyni ¶ni±cego. Zabi³em orkowych szamanów, u³o¿y³em te kryszta³y na piedesta³ach. otworzy³a siê krata, w pomieszczeniu pojawi³ siê Ksi±¿ê Demonów. Jak wszed³em do tego komnaty do krata siê zamknê³a. Z tego co mi wiadomo po pokonaniu tego demona krata powinna siê otworzyæ. A u mnie jak by³a tak ci±gle jest zamkniêta. Wyt³uk³em wszystko co siê rusza ³±cznie z nekromant±, mam urizjel, a utkn±³em w tej komnacie. Czy jest gdzie¶ jaki¶ przycisk? czy co¶ przeoczy³em? Je¿eli to jest jaki¶ bug czy jest mo¿liwo¶æ wydostania siê z tej komnaty? przemiana w chrz±szcza nic nie daje. Bêdê wdziêczny za pomoc....
|
Monolit - 2015-08-09 17:39:29 |
Posiada kto¶ kod na ulu-mulu ? Zjeba³em bo zaatakowa³em orka i za pó¼no siê po³apa³em ¿e mi zniknê³o z eq.
Bêdê bardzo wdziêczny za ten kod.
Z góry dziêki.
|
Pawlak . - 2015-08-10 00:40:00 |
insert ulumulu
|
Monolit - 2015-08-10 12:32:19 |
Nie dzia³a, spodziewa³em siê ¿e nie zadzia³a ale i tak sprawdzi³em.
|
Pawlak . - 2015-08-10 13:57:02 |
ITMI_ORCMAINTOTEM – dzia³a jak ulu mulu, nie trzeba go zak³adaæ, wystarczy, ¿e mamy go w eq Obczaj to
|
Monolit - 2015-08-10 16:29:46 |
Dziêki wielkie za pomoc, ale koniec koñców sam zdoby³em ten kod. Trochê musia³em przej¶æ bo save'a mia³em w do¶æ odleg³ym momencie.
A tutaj kod dla zainteresowanych.
ITMW_2H_ORCPRESTIGE
P.S. Je¶li zabijemy orka i zniknie nam ulu mulu to kod te¿ nie pomo¿e, orkowie i tak bêd± nas atakowaæ.
|
amigodiamantes - 2015-08-24 13:02:26 |
co do czasami bugów gry (zatrza¶niêcie siê w jakiej¶ lokacji) bo¿na wykorzystaæ 2 bug coby siê z takiej sytuacji wydostaæ (nie zawsze dzia³a ale najczê¶ciej - to i owszem) Polega on na tym ¿e jak s± jakie¶ kraty/drzwi przez które nie da siê przej¶æ - to gdzie¶ obok musi byæ ¶ciana która te kratê/drzwi ,,trzyma" (normalna sprawa) wtedy warto mieæ przemiany (ja np zawsze mam w ekwipunku 2-3 przemiany w wilka na wszelki wypadek), zmieniæ siê w wilka, ustawiæ ty³em DO ¦CIANY (nie do kraty-drzwi bo wtedy nie dzia³a) i odmieniæ siê. Gdy dobrze siê ustawimy spokojnie wychodzi, z tym ¿eby ¶ciana nie mia³a z 5 metrów grubo¶ci oczywi¶cie:)
(w ka¿dym razie dzia³a np na przej¶ciu do gd - jak kto¶ koniecznie chce mo¿e siê tam udaæ w 1 rozdziale - np stra¿nik ¶wi±tynny aby nauczyæ siê kucia lekkiej zbroi ¶wi±tynnej u dariona przed jankendarem. To ju¿ nadu¿ycie b³edu, zgadzam siê:) )
|
Dope - 2017-02-09 20:46:44 |
Mo¿e mi kto¶ wyt³umaczyæ gdzie jest wej¶cie do podziemnego miasta orków?
|
Pawlak . - 2017-02-09 23:32:49 |
Dope napisa³:Mo¿e mi kto¶ wyt³umaczyæ gdzie jest wej¶cie do podziemnego miasta orków?
Po zej¶ciu z prze³êczy kieruj siê na prawo znajdziesz tam ogniste jaszczury, kieruj siê dalej, a zobaczysz orkow± wie¿yczkê i obok niej wej¶ciem do góry
|