Solucja Magów Wody
Przyjęcie do magów wody: Zanim dołączmy do magów wody musimy być w Wodnym Kręgu Aby zostać nowicjuszem wody musimy wykonać następujące zadania: -Zaginieni ludzie -Handlarz bronią dla bandytów Musimy także zebrać wszystkie cztery części ornamentu i oddać je Nefariusowi.Następnie rozmawiamy z Saturasem i zostajemy nowicjuszem wody. Aby awansować na maga wody musimy spełnić wymogi dotyczące many i inteligencji (Saturas mówi nam ile) oraz być w Jarkendarze. Uwaga! Inteligencje możemy od tej pory zdobyć szybciej ponieważ Cronos może nam sprzedać przepis na miksturę inteligencji (jej składnikiem są głowy polnych pełzaczy z tym nie będzie już problemu).
Zaginieni ludzie: Zadnie daje nam Vatras.Musimy je wykonać aby dołączyć do Wodnego Kręgu.Aby wykonać to zadanie musimy pomówić z Dexterem w jego kryjówce.Znajduje się ona niedaleko Fortu Azgan.Dodatkowo może nam Skip zaznaczyć to miejsce gdy mu damy mapę.Idziemy do siedziby bandyty i mówimy strażnikowi jego imię czyli Dexter.Rozmawiamy z bandytą a następnie go zabijamy, w walce pomoże nam Greg.Bierzemy list, który miał przy sobie Dexter i go czytamy, następnie pokazujemy go Gregowi.Teraz wracamy do Vatrasa i mówimy mu o wszystkim.
Handlarz bronią dla bandytów: Vatras prosi nas o odszukanie osoby która sprzedaje broń bandytom.W tym celu rozmawiamy z kwatermistrzem Martinem, znajdziemy go w porcie.Teraz musimy iść do obozowiska bandytów niedaleko Farmy Sekoba.Zabijamy ich, bierzemy list oraz pałasz bandytów z literą F.Czytamy list i wracamy do Martina, a następnie informujemy Vatrasa.
Członek Wodnego Kręgu - Returning: Jeśli jesteśmy członkiem jednej z wpływowych gildii nie ma problemu z dołączeniem.Możemy mieć jednak problem jeśli obraliśmy drogę maga wody.W tym wypadku niestety będziemy musieli użyć kodów.Wpisujemy bmarvinb F2 a następnie e ab i zmieniamy swoją gildie na 2.Idziemy teraz do Lorda Hagena i rozmawiamy z nim.Po rozmowie z nim zmieniamy gildię na 0 i wracamy do Vatrasa.Teraz jesteśmy w wodnym kręgu.
Członek Wodnego Kręgu - Rebalance: -Aby zostać członkiem wodnego kręgu musimy zdobyć wszystkie ornamenty -Oraz wykonać pozostałe zadania dla magów wody w Khorinis
Portal: Nefarius prosi nas o odnalezienie brakujących ornamentów, musimy je znaleźć aby dostać się do Jarknedaru.Mag da nam mapę i musimy pójść dokładnie w zaznaczone miejsca.Musimy udać się do 3 kamiennych kręgów, wcisnąć przyciski i pokonać kamiennych strażników.Jeden z nich znajduje się w pobliżu kamiennego kręgu niedaleko Farmy Lobarta. Rozmawiamy z Cavalornem i mówi nam, że paladyni posiadają ornament.W tym celu idziemy do miasta i rozmawiamy z Lotharem a on daje nam ornament.Następny znajdziemy w północnym lesie, możemy tam pójść z Laresem.Ostatni już znajdziemy w kręgu na Farmie Sekoba.Gdy mamy już wszystkie części ornamentu oddajemy je Nefariusowi.Teraz mówimy z Saturasem i mag mianuje nas nowicjuszem wody.Od tej pory możemy pomówić z Hagenem. Uwaga! w walce z Kamiennymi Strażnikami sprawdza się najlepiej broń Obuchowa i Krusząca.
Prośba Saturasa: Rozmawiamy z Saturasem, następnie mag daje nam list do Lorda Hagena.Oddajemy go dowódcy paladynów a następnie rozmawiamy z Saturasem.
Niewolnicy Kruka: Aby wykonać to zadanie musimy się dostać do obozu bandytów w Jarkendarze.Aby to zrobić musimy posiadać zbroję bandyty, którą zdobywamy podczas wątku piratów.Mając pancerz bandyty musimy dostać się na 3 poziom obozu (tam gdzie kopalnia złota).Aby to zrobić potrzebujemy czerwonych tabliczek, które posiada Esteban.Zabijamy go i bierzemy tabliczki.Teraz musimy dać je trzem kopaczom: Emiliowi,Finnowi i Lennarowi.Następnie idziemy do kopalni i zajmujemy się pełzaczami.Do kopalni przychodzi Bloodwyn i się z nim rozprawiamy.Teraz pokazujemy jego głowę strażnikowi niewolników i rozmawiamy z Thorusem. Otrzymujemy od niego zgodę i rozmawiamy ponownie z strażnikiem niewolników.Teraz wystarczy porozmawiać z niewolnikiem Patrickiem i zostaną oni uwolnieni.
Kruk: Kruk zamknął za sobą wejście do świątyni i nie możemy teraz się do niej dostać.Rozmawiamy z Saturasem a on nam radzi abyśmy pomówili z duchem Quarhodrona.Aby objawił się nam duch musimy mieć zaklęcie od Myxira.Rozmawiamy z nim a następnie szukamy grobowca wodza.Znajduje się on niedaleko pustelnika Eremity.Wzywamy ducha a następnie odpowiadamy na jego pytania w ten sposób: 1.Do której kasty należysz? Strażnicy Umarłych 2.Kto kiedyś broni mieszkańców Jarkendaru przed wrogimi atakami? Kasta Wojowników 3.Kto może wydać im bezpośredni rozkaz? Kapłani 4.Kto jest odpowiedzialny za zło, które na nas spadło? Kasta Wojowników 5.Kto ma decydujący głos w Radzie Pięciu? Uczeni 6.Kto łagodzi cierpienia i opiekuje się chorymi? Uzdrowiciele 7.Kto zamknął portal, by uchronić ludzi przed złem? Skąd mam to wiedzieć? Możemy także odpowiedzieć Uzdrowiciele obie odpowiedzi są poprawne.Gdy odpowiemy poprawnie Quarhodron da nam tablicę z zaklęciem otwierającym świątynię Adanosa.W pierwszej komnacie świątyni znajdziemy przyciski, naciskamy je w kolejności 1,5,3 i idziemy dalej.W ciemnej komnacie musimy użyć zaklęcia światła bądź skorzystać z pochodni.Aby przeżyć nie możemy wejść na ciemne kwadraty.W komnacie z Rademesem prosimy go by otworzył wrota do kolejnej komnaty(stajemy wtedy na bezpiecznej płytce bez otworów w podłodze).Będąc w komnacie z Krukiem walczymy z nim i go zabijamy.Idziemy do ołtarza przed nim i otwieramy przejście przyciskiem na ścianie.Wchodzimy do środka, bierzemy runę i kamień górski.Teraz wracamy do Saturasa i mówimy mu o naszym zwycięstwie.
|