Pawlak . - 2018-07-10 15:07:36

Rozdział I


Osełka Briana

Aby dostać to zadania, musisz nauczyć się ostrzyć broń ( nauczyciele : Brian bądź Hodges). Potem opowie ci o skradzionym kamieniu. Osełkę można kupić w Ramireza za 50 monet lub leży na półce obok skrzyń złodziei. Przynieś kamyk Brianowi, a w nagrodę pozwoli Ci go sobie zatrzymać.


Narzędzia Matteo

Kiedy misja z dołączeniem do czeladników jest aktywna, Matteo można zapytać, czego może nas nauczyć. Powie ci, że był kiedyś jubilerem, dopóki nie została skradziona jego forma do tworzenia pierścieni i amuletów. Te narzędzie, podobnie jak inne cenne przedmioty, złodzieje ukrywają na wyspie obok Khorinis w ich skrytce. Skrzynia otwiera się tylko za pomocą klucza. Właścicielka hotelu Hanna podaruje Ci klucz po uwolnieniu jej z więzienia (zadanie "Prezent dla Hanny") Przynosimy formę Matteo i wybieramy nagrodę aby nas uczył jubilerstwa.


Badania Salandrila

Przynosimy Salandrilowi pomyje orków, które czasami wypadają z martwych orków. Alchemik poprosi cię, abyś przyszedł do niego za kilka dni. Przychodzisz i dowiadujesz się, że Salandril potrzebuje więcej orkowego alkoholu, co najmniej 10 butelek. Pomyje można znaleźć losowo z orków. Znajdujemy i dajemy mu 10 butelek, znowu czekamy dwa dni. Salandril daje nam miksturę o niezwykłych właściwościach. Daje tylko jedną miksturę.


Klucz Constantino

Warunki : Ukończone zadanie z obywatelami w porcie. Zapytanie Lestera na początku gry jak się dostać do miasta, a on opowie o ziołach dla Constantina. W pierwszym dialogu z Constantinem pytasz najpierw, czy skupuje zioła, a potem dopiero pytasz go o zgodę mistrzów w przeciwnym razie questa nie będzie.
Alchemik skarży się, że zgubił klucz podczas spaceru. Klucz został znaleziony przez strażnika Mike ; kupujemy za 50 sztuk złota, oddajemy Constantino, a w nagrodę otrzymujemy eliksir.


Zabójca orków

Jeśli zapytamy Harada o jego bojowej przeszłości, opowie ci, że dzierży on zabójcze ostrze orków, ale nie da go prostemu wieśniakowi. Musisz zabić poważnego przeciwnika, na przykład elitarnego czarnego orka, i przedstawić jakiś dowód. Po zaczęciu questa, Ork pojawia się na skrzyżowaniu w lesie koło jaskini bandytów (ze śmierdzącym liścikiem Halvora). Ork jest bardzo silnym przeciwnikiem dla postaci w pierwszym rozdziale. Najlepiej jest wziąć quest i udać się do lasu z Laresem w misji z ornamentem (nie na legendarnym poziomie trudności), pomagając mu zabić orka. Następnie przynosimy amulet z orka Haradowi i otrzymujemy ostrze.


Moja pierwsza mikstura

Aby dostać to zadanie, nie musisz być uczniem Constantino, poproś go o nauczanie alchemii (do pojawienia się tej kwestii dialogowej wymagana jest znajomość jednego przepisu). Constantino da nam przepis. Znajdujemy wszystkie niezbędne składniki i staramy się uwarzyć miksturę, ale nic z tego nie wychodzi. Idziemy do Salandrila i dowiadujemy się o bezużyteczności receptury. Opowiadamy o tym Constantinie - teraz jest gotów nas nauczyć.


Odwiedzając Coragona

Zadanie jest bardzo proste. Rozmawiamy z Coragonem o częstszym odwiedzaniu jego knajpy. Pomoże nam w tym kwatermistrz Martin. Rozmawiamy z nim, a następnie czekamy 1 dzień.


Proste przyjemności

Zadanie daje nam ogrodnik, jeśli Bezi jest członkiem gildii złodziei. Przynieś mu 3 butelki wódki i 5 jointów. W nagrodę podaruje nam klucz, który otwiera skrzynię w domu Paladynów.


Człowiek w przebraniu bestii

Po wykonaniu zadania "Eksperyment" rozmawiamy z Ignazem. Opowie ci o jego nieudanym eksperymencie - uczeń Ignaza użył zwoju zamieniającego się w cieniostwora, ale z powodu błędu alchemika nie wrócił on do ludzkiej postaci. Dowiedziawszy się, że ostatnio jakiś człowiek został zagryziony przez bestie, Ignaz postanowił pozbyć się tego stworzenia. Po kolei rozmawiamy z Miką, Akilem i Orlanem. Następnie udajemy się do Sagitty, a podczas rozmowy z nią cieniostwór pojawi się za nami. Okazuje się, że inna bestia zagryzła człowieka. Razem z Sagittą decydujemy się pomóc biednemu,  idziemy do Vatrasa. Mag mówi, że nie będzie możliwe przywrócenie ludzkiej postaci, ale możesz przywrócić umysł. Robimy wszystko, jak powiedział Vatras i rozmawiamy z Sagitta.


Szczury na statku

Zadanie to może zrobić tylko ten, kto ma dostęp do statku paladynów. Strażnicy i Najemnicy nie mają tam dostępu. Guru i Strażnicy Świątynni będą mogli tam się dostać w 5 rozdziale. Po rozmowie z Paladynem pilnującym wejście zwróci się do nas z pytaniem, czy jesteśmy w stanie zejść do ładowni i zabić wszystkie szczury. W sumie 6, zabijamy i uszczęśliwiamy nerwowego strażnika.

www.forumwttc.pun.pl www.iskrosno.pun.pl www.angelsofdeath65uni.pun.pl www.dx-klan.pun.pl www.extreme-klan.pun.pl