TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning


#1 2014-04-01 16:59:32

Fasho77

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-04-01
Posty: 14
Punktów :   

Wybór Gildii

Cześć, zabrałem się ostatnio za Returning, wcześniej przeszedłem gothic 2 bez dodatku, a było to dość dawno wiec nie pamiętam całej mechaniki gry.

1. Czy żeby zostać magiem wody trzeba ukończyć Jakrendar?! Jak mam sobie tam poradzić grając "czystym magiem", przecież nikogo nie pokonam.
2. Gdzie leży bractwo "rastananów" i czy jest sens dołączania do nich. (Na pewno wybiorę miedzy nimi albo magami wody) Kim oni są? to raczej wojownicy, czy jacyś magowie?
3. Można dołączyć do więcej niż jednej gildii pobocznej?

Offline

 

#2 2014-04-01 17:10:13

CienBezi

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-12
Posty: 63
Punktów :   11 

Re: Wybór Gildii

1.Nie nie musisz byc po jarkendarze musisz zrobic ornament handlarz bronia i zaginieni ludzie,racja bez walki wrecz nie zajdziesz daleko
2.obok farmy bengara przy przeleczy khorinis
3.do kazdej mozesz
pomoglem bede wdzieczny za +

Offline

 

#3 2014-04-01 17:56:35

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Wybór Gildii

1. Żeby zostać magiem wody musisz bodajże oddać im te ornamenty i zrobić te główne questy dla Vatrasa, typu: broń dla bandytów, bandyci kruka, etc. I idziesz do Saturasa pytasz się go czy jesteś godzien bla bla bla ... i daje Ci szate nowicjusza wody. Jednakże należy użyć kodów PRZED pójściem do Lorda Hagena z wiadomością, nie pamiętam symulacji, ale chyba zmienisz gildię na 0 i tak ją zostawiasz i gadasz z Hagenem, potem Vatrasa, Wodny Krąg i Jarkendar. Kto powiedział misiu, że czystym :>? Dostaniesz kostur maga wody, proponuję 1-ręczny i im masz więcej inteligencji tym większe obrażenia. Uczysz się 1-handa do 30%, resztę tabliczkami dobijesz i klepiesz inteligencję, ale żeby zostać magiem wody musisz mieć 100 many i 40 inteligencji, nie przerażaj się, łatwo jest zdobyć. Jeśli będziesz miał problemy to zapraszam na priv :>
Add, a poza tym będziesz walił lodową lancą przez Jarkendar, to wątpię, prędzej się wkurwisz xD.

2. Obóz Bractwa znajdziesz nieopodal przełęczy do GD, jest niby sens, u nich możesz być wojem (i tutaj radzę Ci iść w siłę i 2 handa, bo nie dołączysz do straży bez iluś tam siły (chyba 30) i two handem się lepiej będzie grało ;d. Ale możesz nabić normalnie 30 siły i iść w dexa, jednoręcz, etc. Albo możesz być guru i walić czarami - z tego co czytałem ludzie niechętnie idą na niego, więc sobie odpuść:>.

3. Możesz dołączyć do Gildii zabójców, kupców, myśliwych, nie wiem kto tam jeszcze xd


To się nadaje na + dopiero.



W razie pytań priv.


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#4 2014-04-01 20:46:37

Fasho77

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-04-01
Posty: 14
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

Dzięki, powyższe sprawy wyjaśnione
Tylko jak w końcu jest z tym Hagenem? Potrzeba tych kodów czy nie? a jeśli nie to co trzeba wcześniej zrobić?

Gdzieś przeczytałem, że w zależności od wyboru ścieżki magii możemy uczyć się danej magi, która jest oznaczona kolorem na zwojach tj. czerwony-mag ogania, niebieski-wody, zielony-guru, żółty-paladyni, tak to wygląda?

Offline

 

#5 2014-04-02 06:49:28

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Wybór Gildii

Ja używałem kodów, a gandalf niezbyt inteligentnie wyjaśnił Ci, że zmienisz Swoją gildię na 2, a nie na 0.

Czerwona - mag ognia
Niebieska - mag wody
Fioletowa - nekromanta
Zielona - guru z Bractwa Śniącego
Żółte zwoje - paladyni


;]


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#6 2014-04-02 16:21:15

Fasho77

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-04-01
Posty: 14
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

.Sunwell napisał:

Kto powiedział misiu, że czystym :>? Dostaniesz kostur maga wody, proponuję 1-ręczny i im masz więcej inteligencji tym większe obrażenia. Uczysz się 1-handa do 30%

Dobra wpakuje parę punktów w broń którą walczą magowie, ale czy przypadkiem kostury nie są 2h?
Rozwijanie inteligencji zwiększa mi obrażenia nie tylko magii ale tez broni?

Offline

 

#7 2014-04-02 16:34:02

CienBezi

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-12
Posty: 63
Punktów :   11 

Re: Wybór Gildii

jak dolaczasz do magow to cie ich przywodca pyta o to czy wladasz bronia 1 czy 2 ręczna i Ci daje taką.

Offline

 

#8 2014-04-02 16:41:25

Fasho77

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-04-01
Posty: 14
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

CienBezi napisał:

jak dolaczasz do magow to cie ich przywodca pyta o to czy wladasz bronia 1 czy 2 ręczna i Ci daje taką.

To świetnie, jest jakaś duża różnica między nimi? bo jeśli 2h nie jest o wiele gorsza to wezmę 2h

Offline

 

#9 2014-04-02 16:52:38

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Wybór Gildii

Kostury są 1 ręczne i 2 ręczne (zależnie jaki wybierzesz podczas dialogu)


2-handa nie polecam bo jak wiesz jest coś takiego jak wytrzymałość i będzie Ci bardzo szybko spadała, a też odnawianie jej jest denerwujące. Poza tym proponuję Ci 1 handa bo jest szybszy, przyblokujesz np. ognistego demona w Jarkendarze do ściany i gość Ci nie wyjdzie bo będziesz tak machał, że prędzej padnie, a dwuręczną co z tego, że większe obrażenia jak nikogo lepszego nie rozgrzmocisz, pozdrawiam :>


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#10 2014-04-02 18:57:52

Pietrucha11

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-03-19
Posty: 74
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

weź jednoręczną bo wytrzymałość ci będzie wolniej spadać a wątpię czy jako mag chcesz iść w wytrzymałość i też do 1h mniej siły potrzebujesz

Offline

 

#11 2014-04-02 19:15:16

Fasho77

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-04-01
Posty: 14
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

o tak, 1h dużo lepsze, właśnie sprawdziłem sobie oba warianty na 30% i 1h wypadło o wiele lepiej. 2h zostawię sobie na następny raz gdybym kolejny raz chciał przejść grę typowym wojownikiem

Offline

 

#12 2014-04-02 20:10:39

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Wybór Gildii

Nie ma za co


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#13 2014-04-02 21:31:40

Fasho77

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-04-01
Posty: 14
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

Dzięki za pomoc, teraz przynajmniej wiec z grubsza jak zacząć grę.

Jakiś były mag wody ma dla mnie jakieś pomniejsze co i jak rozwijać?

prosze o nie zamykanie tematu, na pewno będę tu wracał a nie ma sensu zakładania nowych wątków

Offline

 

#14 2014-04-02 21:41:58

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Wybór Gildii

Inteligencja, 100 many i uczysz sie lodowej lancy w Jarkendarze a  do tego czasu 30% 1handa - palasz bandyty.



//edit


Jeszcze sobie przypomniałem chyba od 3 rozdziału będziesz mógł się nauczyć bryły lodu, co jest przydatne w dalszym etapie gry (później jeszcze lodowa fala, ale to potem). Rzucasz na typa bryłę lodu, uderzasz go kosturem i tak robisz póki nie padnie, dobra taktyka, możesz grać jak Ci się chcę:D. Póki co ja gram na dexa i nie narzekam z łukiem;].


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#15 2014-04-03 15:55:10

Pietrucha11

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-03-19
Posty: 74
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

mam pytanie czy aby zostać strażnikiem świątynnym trzeba mieć 30% dwuręcznej?

Offline

 

#16 2014-04-03 15:57:49

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Wybór Gildii

Ta


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#17 2014-04-04 15:01:15

Fasho77

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-04-01
Posty: 14
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

Jestem już nowicjusze, nie musiałem używać kodów do rozmowy z Hagenem.
Żeby zostać magiem muszę mieć 100 many i 40 int. tak? kto uczy inteligencji albo ja ją rozwinąć?
Kamienne tabliczki czytać od razu czy zostawić sobie na późniejszy etap gry tak jak mikstury, gdy nauka czegokolwiek będzie wymagała dużo PN?

Offline

 

#18 2014-04-04 15:11:14

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Wybór Gildii

Misiaczku, inteligencji uczysz się poprzez czytanie tych książek na podestach (almanach?) - jeden masz u Constatino w rogu, to o takie coś mi chodzi. Musisz się wkraść do klasztoru magów ognia a konkretniej do biblioteki, jest sposób, że podchodzisz do drzwi i idziesz takim ''żwawym'' ruchem w kant tych drzwi i jesteś wewnątrz, tam musisz tak zrobić, aby na Ciebie nie patrzyli i czytasz ich księgi za to masz exp +50 i 1 do inteligencji. A jeśli chodzi o wyjście to zwój przemiany w chrząszcza. Takie same masz w górnym mieście, ale uważaj, bo się rzucają ;>. Oprócz tego inteligencji się uczysz poprzez nowe rzeczy, np. wyrób strzał, zdzieranie rogów cieniostworów, zdzieranie skór gadów etc... Wszystkiego warto się nauczyć, ja miałem około 45 inteligencji zanim zostałem magiem a konkretniej nekromantą więc lajcik, pisz pw jak nie wiesz jeszcze czegoś ; ). TAK musisz mieć 100 many i 40 int'a.

Czytaj je gdy się nauczysz języka budowniczych, xD. Ale kamienne tabliczki wytrzymałości możesz od razu, hehe.



Pozdro


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#19 2014-04-05 16:36:19

Fasho77

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-04-01
Posty: 14
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

używać "zmniejszenia potwora" na czarnym trollu? wtedy za pokonanie go dostaje ok. 200 exp? Jak jest duży dostaje się więcej exp? Oprócz skóry moną "zabrać" mu np. rogi albo serce?

Co do poprzedniego pytania, bo nie do końca wszystko zrozumiałem... tabliczki, eliksiry i rośliny ze stałym bonusem zostawiać na późniejsze rozdziały czy ozywać od razu?

Offline

 

#20 2014-04-05 16:42:10

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Wybór Gildii

Za zmniejszenie czarnego trolla masz mniej expa, tak możesz zgrabić rogi, szpony, skórę etc jak się nauczysz.


Tabliczki używaj, eliksiry również, rośliny typu smoczy korzeń, czy goblinie jagody czy jagody trolla - zależy jak idziesz, ale możesz zostawiać, przydadzą Ci się, może.


http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

#21 2014-04-11 17:35:14

Fasho77

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-04-01
Posty: 14
Punktów :   

Re: Wybór Gildii

Jestem już magiem wody. Chyba nie opłaca mi się uczyć małej błyskawicy, bo już chyba więcej z łuku bije, iść od razu w kolejne kręgi? Mogę się uczyć czarów ognia/nekromancji, czy tylko błyskawica/lód/woda??

Offline

 

#22 2014-04-11 18:06:44

CienBezi

Myśliwy

Zarejestrowany: 2014-02-12
Posty: 63
Punktów :   11 

Re: Wybór Gildii

ognia nekromanci i wiatru ucza opiekunowie a pozatym ten miejski mag cie nauczy kilka przydatnych czarow.

Offline

 

#23 2014-04-12 13:00:53

 Wojciech

Mod-Team

Call me!
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2014-03-23
Posty: 313
Punktów :   25 
WWW

Re: Wybór Gildii

Ucz się misiu od Gallahada paru przydatnych, chociaż z tą małą błyskawicą to nie jest głupi pomysł (inteligencja up)




http://i58.tinypic.com/oarztf.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nidapinczow.pun.pl www.majowie.pun.pl www.wszif.pun.pl www.rayman.pun.pl www.naszaf.pun.pl