TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2013-04-01 21:35:14

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Górnicza Dolina

Poboczne Zadania w Górniczej dolinie:

Złe Wieści:
Jergan prosi nas o przekazanie Orikowi wieści dotyczących śmierci jego brata.

Mięso:
Kwatermistrz Engor prosi nas o dostarczenie mu 24 kawałków mięsa(nie ma znaczenia czy mięso jest upieczone czy nie.Można także przyniesć szynkę lub kiełbasę)

Uratować Gorna:
Zadanie dostajemy podczas rozmowy z Miltenem.Możemy po prostu zapłacić Garondowi 1000 sztuk złota albo możemy porozmawiać z Miltenem da nam wtedy 250, pod warunkiem że mamy mniej niż 1000.Jeśli wciąż nam brakuje złota Milten może napisać list do Gorna i musimy ją dostarczyć Geroldowi.Następnego dnia otrzymamy wiadomość, że złoto jest w zawalonej wieży niedaleko tarana.Jeśli mimo to nie mamy dość złota także Diego może nam trochę dać.Teraz już powinniśmy mieć złoto więc idziemy do Garonda i Gorn jest już wolny.

Złoto dla Brutusa:
Brutus będzie nas uczył jeśli odzyskamy dla niego 200 sztuk złota, które ukradł mu jego czeladnik Den.Zwłoki czeladnika znajduje się niedaleko przełęczy w drodze do dawnego kanionu trolli w G1. Bierzemy złoto i oddajemy je Brutusowi.

Dwa Lodowe Golemy dla Sylvia:
Sylvia spotykamy w lodowej krainie siedzibie lodowego smoka.Łowca smoków prosi nas pozbycię się dwóch lodowych golemów, które zabiły jego ludzi.Golemy znajdują się przed wejściem do dawnego Nowego Obozu.Zabijamy je i wracamy do Sylvia.

Jan i Kuźnia:
Łowca smoków Jan chce pracować jako kowal w zamku w Górniczej Dolinie.Aby mu pomóc musimy porozmawiać z Garondem i poręczyć za niego.Gdy otrzymamy zgodę od Garonda wracamy do łowcy.(Od tej pory jeśli jesteśmy łowcą smoków Jan sprzeda nam średni pancerz łowcy smoków oraz nauczy nas przekuwania go)

Miecz Ferosa:
Łowca smoków Feros stracił swój miecz podczas walki z orkami.Jego miecz znajduje się niedaleko namiotu Hosh-Paka.

Dziwna Istota:
Na lewo od starej wieży Xardasa na zboczu góry znajduje się pewien dziwny goblin.Gdy go uderzymy on zacznie mówić.Ów goblin okazuje się być duchem.Zgadzamy się mu pomóc.Goblin mówi abyśmy poszli do starej wieży Xardasa i znaleźli zwój wygnania.Zwój znajduje się na najwyższym piętrze wieży (tam gdzie jest runa teleportacji i biblioteka).Kiedy zdobędziemy już zwój wracamy do goblina i używamy go na nim.

Ruda Wrzoda:
Wrzód znajduje się niedaleko świątyni Śniacego .Jeśli spojrzymy na wejście do świątyni musimy iść w góry w lewo.Wrzód będzie po prawą stronę od trolli.Na miejscu okazuje się że Wrzód odkrył spore zasoby magicznej rudy.Musimy o tym poinformować Garonda.Paladyn się ucieszy i wyśle swoich ludzi do Wrzoda.

Wsparcie:
Za palisadą orków w pobliżu klasztoru zmiennokształtnych znajduje się oddział paladynów.Jego dowódca to Albert prosi nas o przekazanie wieści Garondowi.

Orkowy Drakar:
Albert prosi nas o uszkodzenia drakaru orków.Idziemy do niego(najlepiej z ulu-mulu nie zabijając orków).Musimy poszukać kapitana orków, zabić go i odebrać mu list, który jest napisany w języku orków.Następnie idziemy do ładowni.I widzimy tam pewien mechanizm.Aby uszkodzić drakar musimy wcisnąć dźwignie w kolejności: 2-4-1-3.Wracamy do Albera i mówimy o tym że uszkodziliśmy drakar.Później musimy znaleźć kogoś kto rozszyfruje nam list.Jest to oczywiście Ur-Shak znajdziemy go niedaleko starej wieży Xardasa na wzniesieniu.

Wojenne plany orków:
Aby otrzymać to zadanie musimy posiadać przetłumaczony list kapitana orków.Przetłumaczyć go może Ur-Shak.Gdy mamy już list wracamy do Albera i mówimy mu o planach orków.Teraz naszym zadaniem będzie zlikwidować oddział orkowych niewolników.Bierzemy ze sobą dwóch paladynów i idziemy do wąwozu niedaleko chatki Angara(znajduje się ona obok palisady, najlepiej iść wzdłuż niej).Zabijamy oddział i wracamy do Albera z wieściami.

Ur-Shak:
To zadanie zaczyna się gdy poraz pierwszy spotkamy Ur-Shaka w Górniczej Doline(znajduje się on na wzniesieniu niedaleko starej wieży Xardasa)Może on pomóc dostać się nam do Świątyni Śniącego w tym celu rozmawiamy z nim o tym.Następnie z Xardasem i znowu z orkiem.Teraz trzeba zabić Hosh-Paka.Dowódca orków znajduje się w namiocie na wzniesieniu niedaleko zamku.Zabijamy go po czym wracamy z powrotem do Ur-Shaka.Mówimy mu o śmierci swojego mentora i ork wyrusza na pochówek.Gdy wrócimy znowu do namiotu Hosh-Paka Ur-Shak wie że to my zabiliśmy jego mistrza, będzie z tego powodu bardzo zły i już nie będzie z nami rozmawiał.Teraz możemy rzucić na niego czar niepamięci i ork znowu będzie naszym przyjacielem

Amulet Angara:
To zadanie może już zostać wykonane w 2 rozdziale.W tym celu musimy odszukać Angara który znajduje się w chatce za palisadą orków.Rozmawiamy z nim na temat amuletu.Amulet jest w krypcie(w tej co szukaliśmy kamienia ogniskującego z Miltenem na zachodzie)Wchodzimy do krypty po czym zabijamy szkielety i szkieleta maga.Amulet posiada szkielet mag, także w krypcie możemy znaleźć unikalną broń Gniew nazgula oraz pierwszy tom Chromanina.Po zdobyciu amuletu oddajemy go Angarowi.

Paskudna Nora:
Zadanie to otrzymamy w 4 rozdziale.Polega ono na zabiciu chrząszczy w pracowni Brutusa.Gdy uporamy się już z tym groźnym przeciwnikiem otrzymamy od Brutusa nagrodę oraz dodatkowo możemy go nastraszyć ale wtedy już ostatecznie opuści zamek.

Bez nazwy:
Dwóch więźniów boi się że ich grotę zaatakuja topielce.Są one niedaleko lodowej krainy przy rzece.Aby wykonać zadanie musimy zabić 6 bestii i powiedzieć o tym więźniom.

Ucieczka Bilgota:
Bilgot prosi nas o odnalezienie jego przyjaciela Olafa.Jego ciało znajduje się w magazynie w grocie w drodze z zamku do miejsca wydobycia.Następnie zabijamy wilki i bierzemy sakiewkę Olafa.

Pierścień Tengrona:
Tengron paladyn z oddziału Fajetha prosi nas o oddanie pierścienia Udarowi(Udar przebywa w zamku).

Bez nazwy:
Diego prosi nas o eskortę na plac wymian.(Warto mu pomóc bo jest nieśmiertelny i zdobędziemy nie co doświadczenia w walce z orkami)

Pozdrowienia od Ratforda:
Mając pierścień Kruka zagada do nas Ratford.Mówi nam że Fisk jest mu winien pewną rzecz i prosi nas o dostarczenie mu jej.Fiska spotkamy w do 3 rozdziału w Obozie Bandytów.W 4 rodziale będzie w jaskini z cieniostworem dla Morgana niedaleko obozu piratów.A w 5 w Khorinis niedaleko Hakona.

Muszę się z tąd wydostać:
Aby otrzymać to zadanie musimy powiedzieć Talbinowi o losie Engroma i oddać mu jego skórę topielca.Gdy mu ją wręcznymy myśliwy pobiegnie na przełęcz i będziemy musieli mu pomóc w walce z orkami.Teraz będziemy mogli go spotkać na przełęczy Khorinis lub farmie Akila

Zguba w ciemności:
Podczas rozmowy z Udarem dowiadujemy się ze Sengrath zaginął.Dowiadujemy się że stał na warcie ale zasnął i upuścił swoją kuszę i postanowił dorwać orka który mu ją ukradł.Niestety zginął jego ciało możemy znaleźć pod palisadą orków.Przeszukujemy go i oddajemy jego kuszę Udarowi.

Hosh-Pak:
Zadanie daje nam Orik.Polega ono na zabiciu dowódcy orków Hosh-Paka.Jego namiot znajduje się na na wzniesieniu niedaleko zamku.Zabijamy orka i wracamy do Orika.

Kradzież:
Paladyn Keroloth utracił swoją sakiewkę i prosi nas o jej odszukanie.Sakiewka znajduje się pod ławką obok łowcy smoków  Jana.Oddajemy ją paladynów i teraz możemy powiedzieć że to wina łowcy bądź udać że nie wiemy.

Głód:
Strażnik więzienia Gerold, narzeka na głód i prosi nas o dostarczenie jedzenia.Czekamy do północy i idziemy do klasztoru tam będzie czekał na nas paladyn.Dajemy mu co chcemy i czekamy aż powie dość.

Orkowi Dowódcy:
Paladyn Orik chce pozbyć się 4 orkowych dowódców wokół zamku.Orków poznamy po specjalnych imionach.Musimy poprostu obejść dokładnie zamek dookoła.Gdy się nimi zajmiemy przynosimy dobre wieści Orikowi.

Pomoc dla Marcosa:
Marcos prosi nas abyśmy powiedzieli Garondowi, że potrzebuje więcej ludzi do pilnowania rudy.

Ucieczka:
Te zadanie otrzymamy podczas rozmowy z kucharzem zamkowym Cliffem.Ma już dość tego miejsca i planuje ucieczkę.Musimy poczekać kilka dni i z nim porozmawiać.Kucharz decyduje się na ucieczkę do obozu sekty w klasztorze zmiennokształtnych.Jednak aby tam się wybrać musimy zdobyć dla niego jakiś pancerz.W tym celu idziemy do komnaty Garonda i otwieramy skrzynię w której znajdujemy Ciężki pancerz straży.Dajemy go Cliffowi oraz jakąś broń i eskortujemy go do obozu.W nagrodę za pomoc dostaniemy do niego klucz do skrzyni w magazynie Ryżowego Księcia a w niej znajduje się kolejny klucz do skrzyni na szczycie najwyższej wieży w Zamku.

Chromanin:
Zadanie rozpoczyna się po przeczytaniu pierwszego tomu chromanina w krypcie z amuletem Angara.Drugi tom znajduje się na szczycie najwyższej wieży w Zamku(tej co jest duch Gomeza)Trzeci tom znajduje się w jaskini z wodospadem niedaleko jaskini z więźniami, którzy boją się topielców.Czwarty tom znajdziemy niedaleko starej wieży Xardasa przy jaskini z mroczną grotą dla Corristo księga znajduje się przy pniu drzewa koło mostu.Piąty tom znajduje się za palisadą orków koło starego teleportera(w G1 był tam Nyras).Szósty tom znajduje się w miejscu gdzie wszystko się zaczęło czyli na placu wymian na drewnianej kładce.Gdy przeczytamy wszystkie 6 tomów musimy powrócić do krypty z amuletem Angara i pokonać Pana cienia Lorda Cadara.

Klątwa Gomeza:
Aby dostać się do najwyższej wieży w Zamku będziemy musieli wykonać następujące czynności.
1.zdobyć klucz z pokoju Engora.
2.zdobyć klucz z pokoju Parcivala.
3.Klucz ze skrytki w magazynie paladynów.
3,1.Aby mieć klucz do magazynu musimy okraść Parcivala
3,2.Musimy także zdobyć klucz który zgubił Engrom(jest na dachu bramy w Zamku)
Zadanie pojawi się dopiero gdy spytamy ducha o Posążki Innosa z Czarnego Marmuru.Gomez da nam klucz do skrzyni z nimi w zamian za uwolnienie go od klątwy.Najpierw musimy uzykać błogosławieństwo bogów pomodlić się do Innosa,Beliara i porozmawiać z kapłanem Adanosa czyli Vatrasem.Z 1 i 2 bogiem możemy mieć problem bo jest wymagana odpowiednia karma.Gdy już uzyskamy błogosławieństwo bogu to idziemy do Starej Kopalni i uwalniamy od klątwy kopaczy.Rozmawiamy z nimi i wyganiamy ich z tego świata.Nakoniec musimy uzyskać wybaczenia magów ognia których magnat kazał zamordować.W tym celu idziemy do świątyni magów w zamku i stajemy na pentagram po czym czytamy notatkę Gomeza.Ukazują się nam magowie i rozmawiamy z duchem Corristo.Arcymag każe nam wygnać zło z groty nie opodal wieży Xadrada(Musimy przejść przez rzekę na drugą stronę)Gdy zabijemy nekromante wracamy do Corristo i Gomez otrzymuje przebaczenie.Teraz wracamy do barona i otrzymujemy od niego klucz do skrzyni za nim.

Offline

 

#2 2013-07-19 01:50:39

Mrdragothic

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-07-19
Posty: 2
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Witam ma problem z Zadaniem Swiatynia Sniecego: wykonałem je w natepujacej kolejnosci
1.rozmowa z Xardasem
2.udanie sie do swiatyni
3.rozmowa z Xardasem - ten mowi bym pomowil z Szamanem orkow Ur-Shak : d

Zadanie Ur-Shak
1.rozmowa z Ur-Shakiem
2.Zabicie Hosh-Paka
3.powiadomienie o Smierci hosh-paka  Ur-shaka
4.uzycie zwoju niepamiec na Ur-shaku

mam 3 rozdzial dolaczylem do sekty, zadanie opiekunow z tym Hadesem, nie mam oka Inosa jest w slonecznym kragu : p

i teraz potrzebuje pomocy jak dostac zadanie Ulu-mulu
i co dalej z Zadaniem swiatynia z snicageo POMOCY !!!

DZIEKUJE

Offline

 

#3 2013-08-12 21:15:34

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Napisałeś to trochę chaotycznie, ale postaram się pomóc:
Jak gadałeś z Ur-Shakiem to musisz iść w okolice wieży koło drogi na bagna i tam będzie Tarrok walczący z kilkoma truposzami. Zabijasz ich i dajesz orkowi miksturę(jak nie masz to Ur-Shak ci ją da). Potem dajesz mu standardowe składniki i idziesz do Gar Urok(miasto). Wykonujesz zadanie "Zemsta Ur-Thralla" i potem możesz zażądać żeby Ur-Shak odzyskał stanowisko to wykonasz zadanie Ur-Shak.

Ostatnio edytowany przez Jao (2013-08-12 21:15:54)

Offline

 

#4 2013-08-25 18:23:35

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Górnicza Dolina

Zadanie "Wojenne plany orków"
1. Gdzie jest ten orkowy kapitan.
2. W którym rozdziale mogę dostać to zadanie.

Offline

 

#5 2013-08-25 19:07:01

Tangel

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-24
Posty: 2
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Kapitan jest w orkowym statku niedaleko obozu Natbeka. Dokładnie jest w kajucie kapitana.
A zadanie wydaję mi się że dostaniesz w 2 lub 4 rozdziale.

Offline

 

#6 2013-08-27 12:21:11

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Zadanie na upartego możesz dostać nawet w pierwszym rozdziale. Tyle że wtedy nie masz wstępu do doliny.

Offline

 

#7 2013-09-18 14:26:08

qci

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-09-07
Posty: 3
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Gdzię znajdę klucz do skrzyń w Wolnej Kopalni zajętej przez orków ? Te skrzynie znajdują się wewnątrz kopalnie niedaleko miejsca , gdzie w Gothi I znajdował się ork ,który robił Ulumulu.

Offline

 

#8 2013-09-18 15:20:26

murarz89

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-30
Posty: 5
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

ja natomiast szukam klucza do dwoch skrzyn w opuszczonej/zalanej wiezy Xardasa tam gdzie sfera cienia. wyczyscilem wszystkich nieumarlych i demona, ktory pojawia sie na koniec i nigdzie tego klucza nie ma przeszukalem skrzynie, sarkofagi i trupy.

Offline

 

#9 2013-09-19 22:07:45

qci

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-09-07
Posty: 3
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

murarz89 napisał:

ja natomiast szukam klucza do dwoch skrzyn w opuszczonej/zalanej wiezy Xardasa tam gdzie sfera cienia. wyczyscilem wszystkich nieumarlych i demona, ktory pojawia sie na koniec i nigdzie tego klucza nie ma przeszukalem skrzynie, sarkofagi i trupy.

Jeden klucz da nam Xardas ,gdy jesteśmy nekromantą w 3 rozdziale .
W tej skrzyni jest broń jednoręczna która zadaje dodatkowe obrażenia nieumarłym , moim zdanie nie skuteczna.

Offline

 

#10 2013-10-04 15:09:22

slider

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-09-17
Posty: 4
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Kto ma/skąd wziąć klucz do kanciapy (Takiej dobudówki, w której jest skrzynia, 2-gi klucz do drzwi w wieży) w magazynie paladynów? Nie jest to klucz, który ma Parcival, ani nie znajduje się w budynku głównym zamku, ani ten z dachu, ani ten z pokoju Engroma...

Offline

 

#11 2013-12-15 13:38:05

WorldDelete

Mieszczanin

Zarejestrowany: 2013-11-11
Posty: 38
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

W Rebalance 2.1 Diego nie jest nieśmiertelny, nie ginie ale upada i go potem non stop 1 hitem kładą.

Offline

 

#12 2013-12-21 18:59:39

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Górnicza Dolina

gandalf napisał:

teraz mam pytanie: jest kod na reset karmy u innosa? Bo niechce mi sie przez kilkanascie godzin spac i modlic sie.

Zaskocze cię, nie ma takiego kodu.

Offline

 

#13 2013-12-21 20:27:30

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Nie musisz spać i się modlić, możesz non stop dawać najwyższą ofiarę tego samego dnia, to zwiększa karme. Oczywiście to spory wydatek, ale...

Offline

 

#14 2013-12-22 15:54:03

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Górnicza Dolina

gandalf napisał:

jaki sens ma odpowiadanie na tak stare posty?

OffTopic: A taki, że ludzie starają się odpowiedzieć na każde pytanie. I nie pisz postów nic nie wnoszących do tematu. Wybacz jeśli w jakiś sposób, Cię obraziłem.

Offline

 

#15 2013-12-29 14:12:36

Shinigami

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 4
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Witam mam pytanie odnośnie zadania Ucieczka Cliffa, ponieważ jestem z nim już w obozie w lesie ale on ciągle za mną łazi i nie chce zostać w obozie i także nie ma żadnej opcji dialogowej co zrobić ?

Offline

 

#16 2013-12-29 15:13:58

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Górnicza Dolina

Może, pogadaj z netbekiem lub z kimkolwiek w obozie, być może któryś z nich będzie miał opcje dialogową "Popatrz kogo przyprowadziłem" lub coś w ten deseń. Szczerze powiem, że nie robiłem tego zadania ale postaram się pomóc

Offline

 

#17 2013-12-29 15:53:10

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Musisz dojść z nim do konkretnego waypointa. Jest on koło Isidra. Połaź tam z nim trochę to trafisz w końcu. Wtedy on zagada.

Offline

 

#18 2013-12-29 17:10:26

Shinigami

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 4
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Dzięki tak właśnie myślałem że to musi być konkretny waypoint.

Offline

 

#19 2014-01-18 13:04:07

Markatih

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-18
Posty: 5
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Ile potrzeba zręczności by okraść Parcivala ?

Offline

 

#20 2014-01-19 14:55:25

Mejdej

Włóczęga

Zarejestrowany: 2014-01-07
Posty: 25
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Nie jestem do końca pewny, ale chyba wystarczy 100 agi żeb okraść wszystkich w grze. Przynajmniej z mojego punktu widzenia. Ja okradłem wszystkich którzy mają "graniczy z cudem" czy jakoś tak z nocy kruka (Cassia, Pyrokar, Lares, Saturas) mając 110 zręczności. Co prawda udana próba jest losowa, więc zapisz przed i wczytuj po nieudanej próbie aż Ci się uda.

Offline

 

#21 2014-01-21 16:42:01

swit999

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-21
Posty: 1
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Witam mam pewien problem otóż jak ide do garonda to ogłasza mnie bandytą i wszyscy sie na mnie rzucają jest jakiś sposób aby uniknąć tego, naprawić to? czy trzeba rozpocząć od nowa grę?

Offline

 

#22 2014-02-15 12:34:39

shankar

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-02-15
Posty: 4
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Witam mam pewien problem nie moge znalesc tych sfer niewiem gdze sa te 2 kopalnie moze ktos pomoc albo cos innego zeby miec krzyz zywiolow bylbym wdzieczny

Offline

 

#23 2014-02-15 15:37:11

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Wejście do opuszczonej kopalni jest na płaskowyżu powyżej przejścia do Khorinis. Pilnują go dwa szkielety. A żeby wejść do Starej Kopalni musisz wejść po drabinie na taki wysoki budynek niedaleko obozu Grimesa. Potem schodzisz stamtąd do kotlinki, w której masz mały obóz goblinów i kilka trolli. Tam przejdź przez wąską ścieżkę, na jej końcu jest zakratowane wejście do kopalni strzeżone przez dwa szkielety. Otwierasz je korbą tuż obok. Mam nadzieję, że pomogłem.

Offline

 

#24 2014-02-21 15:14:12

bezi888

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-02-19
Posty: 3
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

mam problem gram magiem ognia i jak mam ulu mulu na plecach to i tak orkowie mnie atakuja

Offline

 

#25 2014-02-22 09:49:40

bezi888

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-02-19
Posty: 3
Punktów :   

Re: Górnicza Dolina

Możliwe ale teraz w ogole ulu mulu nie dziala a poza tym ta runa uriziela wszystko prawie mam na hita nawet elity

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nidapinczow.pun.pl www.naszaf.pun.pl www.simr201019.pun.pl www.rayman.pun.pl www.wszif.pun.pl