TheReturning - Oficjalny poradnik

Porady do modyfikacji TheReturning

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2013-04-01 21:39:23

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Jarkendar

Starożytny artefakt:
Aby otrzymać te zadanie musisz zabić Kruka.W pomieszczeniu z teleporterem które znajduje się za Krukiem znajdujemy Górski kamień.Gdy go zdobędziemy wracamy z nim do Saturasa po czym pojawia się nam wpis w dzienniku.Teraz musimy umieścić artefakt na piedestale który znajduje się na wysokiej piramidzie.Potem skręcamy w prawo i znajdujemy za krzakami teleport, wchodzimy na niego i przeteleportuje nas do doliny smoka.Rozmawiamy ze smokiem Ashtarem i dowiadujemy się że musimy zdobyć 4 sfery żywiołów w celu pokonania demona S'enyaka.
-pierwszą  znajdziemy w zawalonej kopalni o opowiada o niej Grimes także występuje w modzie MT, wejście do niej znajduje się na płaskowyżu nad przejściem do khorinis.
-druga  znajduje w starej kopalni droga do niej znajduje się niedaleko kopalni Marcosa
-trzecia znajduje się w zatopionej wieży Xardasa.
-czwarta znajduje się Obozie sekty w komnacie jaśnie oświeconego.

Smok mówi nam również że możemy naładować Szpon Beliara duszą S'enyaka.Do tego potrzebujemy runy Mory Ulartu.Xardas może nam pomóc w tej sprawie.
Xardas powie nam abyśmy pomodlili się do Beliara w celu otrzymania tej runy.Jednak Beliar w zamian za runę żąda amuletu Triramar, który znajduje się na wyspie Etlu.Teraz musimy udać się do miasta i musimy porozmawiać tam z rycerzem imieniem Melchior który znajduje się pomiędzy Koszarami a Portem przy drzewie.Podczas rozmowy zaatakuje nas i musimy go pokonać.Po tym jak wstanie musimy wybrać opcję "potrzebuje informacji". Mówi nam że amulet jest na wyspie Etlu i żeby tam się dostać musimy okraść Lorda Hagena z klucza kradzieżą kieszonkową.Gdy zdobędziemy już klucz, musimy iść do teleportera który znajduje się w kopalni przy zbieraczach bagiennego ziela niedaleko czarnego trolla.Przed pójściem dobrze trzeba dobrze się przygotować ponieważ droga powrotna prowadzi przez inny teleporter i paladyni nie są do nas przyjaźnie nastawieni.Gdy znajdziemy się już na wyspie Etlu musimy iść do obozu paladynów i zdobyć szkatułkę z kluczem.Gdy już ją zdobędziemy musimy iść na drugi koniec wyspy do kapliczki i ją otworzyć, w niej znajduje się Amulet Triramar.Gdy go mamy pociągamy za wajchę i idziemy za świątynie, znajdujemy tam teleport.

Pokojowy Sposób:
Idziemy do Xardasa i pytamy o pokojowy sposób.Po rozmowie idziemy do kapliczki beliara i się modlimy, (przed tym wyrzucamy Szpon Beliara) Pojawi się nam Zigos (jeśli jesteśmy magiem ognia lub paladynem nie), zleci ci on poszukiwanie Fellangora.

Dar szaleńca:
To zadanie polega na odszukaniu Fellangora i jego zabiciu .Fellangor w celu będzie przemieniał się w różnie osoby żeby nas oszukać.
-pierwsza osoba to Fellan znajdziemy go w zniszczonej chatce w dawnym obozie Dragomira,rozmawiamy z nim i używany na nim amuletu Zigosa.
-drugie wcielenie to Elena znajdziemy ją w idąc do słonecznego kręgu niedaleko Grimbalda, rozmawiamy i używamy na niej amuletu Zigosa.
-trzecie wcielenie to Rupert znajdziemy go na terenie ruin budowniczych w godzinach rannych(trzeba użyć śpiwora od Barema),używamy na nim amuletu i daje nam propozycję abyśmy go nie zabijali dostaniemy wtedy pierścień +15 do siły i +15 do zręczności lub +40 many i życia gdy weźmiemy pierścień nie możemy już przejść misji w pokojowy sposób.Aby przejść ją w pokojowy zabijamy Fellangora amuletem i wracamy do Zigosa.Wysłannik mówi nam jak korzystać i z amuletu.Idziemy do Etlu i zanim pójdziemy do obozu paladynów skręcamy w prawo i rozmawiamy z farmerem.Po rozmowie z nim używamy na nim amuletu i zdobywamy magiczne przebranie.Od tej pory paladyni nas nie atakują jednak musimy uważać ponieważ gdy zaatakujemy kogoś lub jakiś potwór nas zaatakuje ot przebranie nam znika.Gdy zdobędziemy klucz idziemy do kapliczki i zdobywamy Amulet Triramar.Teraz wracamy do Xardasa i rozmawiamy po czym idziemy do kapliczki Beliara i dostajemy Morę Ulartu runę pozwalającą kraść nam dusze zabitych osób,orków oraz jaszczuroludzi.Teraz wracamy do Ashtara który oddaje nam swoje serce oraz róg ostatni składnik runy krzyż żywiołów zdolnej zniszczyć S'enyaka po czym umiera.Teraz musimy iść do stołu runicznego i tworzymy runę po czym używamy rogu od smoka i przyzywamy demona.Rozmawiamy z S'enyakiem i kradniemy jego duszę po czym zabijamy go runą.Teraz gdy mamy jego duszę możemy ją wzmocnić nią szpon lub ją oddać Beliarowi.
Aktualizacja! Aby połączyć duszę S'enyaka ze Szponem Beliara musimy udać się do Xardasa. Nekromanta wyjaśni nam, że wystarczy pomodlić się do jednego z Chramów Boga Ciemności (wymagana karma u Beliara około 50+). Rodzaj broni (jednoręczna lub dwuręczna) zależy od posiadanych procentów umiejętności walki jednym rodzajem broni większym od drugiego.

Zadania w obozie piratów:

Polowanie na szczury:
Idziemy w stronę obozu piratów i polujemy z Jackiem Alligatorem na szczury.

Mięso dla Morgana:
Jack Alligator każe nam dać 10 sztuk mięsa dla Morgana który znajduje się w obozie piratów.

Wieża:
Zadanie zleca nam Henry.Chodzi tutaj o pozbycie się bandytów z pobliskiej wieży.Jeśli zrobimy to zadanie samemu, Henry obniży nam koszt myta, bądź możemy zrobić te zadanie później z pomocą piratów.

Drewno na palisadę:
Zadanie zleca nam Henry.Musimy w nim dowiedzieć się o ilości zgromadzonego drewna przez Owena.Pirata znajdziemy w jaskini w drodze o obozu piratów niedaleko Malcolma.

Malcolm:
Owen prosi nas o odszukanie Malcolma, który wskoczył za topielcem do dziury.Wskakujemy do dziury po czym wypływamy i znajdujemy zwłoki pirata zabitego przez topielca.Zabijamy potwora i wskakujemy do wody po drugiej stronie po czym wypływamy podwodną jaskinią do jeziora niedaleko obozu piratów.Po tym wracamy do Owena i mówimy mu o wszystkim.

Angus i Hank:
Angus i Hank zostali wysłani w celu ubicia interesu z bandytami jednak gdzieś zniknęli.Ich ciała znajdziemy w jaskini niedaleko wielkiego jeziora.Znajdziemy tam pierścień który musimy oddać Morganowi.

Morderca Angusa i Hanka:
Bill bliski przyjaciel zamordowanych prosi nas o odnalezienie zabójcy piratów.Morderca nazywa się Juan znajduje się niedaleko obozu bandytów w jaskini na bagnach.Zabijamy go po czym wracamy do Billa.

Kompas dla Garetta:
Zadanie zleca nam Garett prosi nas o odnalezienie jego kompasu.Kompas znajduje się na południowej plaży w miejscu oznaczonym X

Grog dla kucharza:
Pirat przy ognisku prosi nas o flaszkę grogu.Grog możemy kupić od Samuela lub znaleźć koło chaty Grega.

Napój dla Brandona:
Musimy mu przynieść Szybki śledź.Kupimy go od Samuela który znajduje się w jaskini za Morganem.

Plaża na północy:
Morgan mówi nam abyśmy oczyścili plażę na północy z potworów w tym z cieniostwora w jaskini.

Opuszczony Skip:
Zadanie zleca nam Skip prosi nas o zdobycie 20 butelek grogu.Możemy je kupić u Samuela

Polowanie na brzytwiaki:
Musimy iść do kanionu i oczyścić go z brzytwiaków.Do pomocy możemy sobie wziąć
-2 piratów
-Skipa
-Matta
-Brandona
-Jacka Alligatora
Zabijamy brzytwiaki i wracamy do Grega.

Zbroja bandyty:
Skip mówi nam że znajduje się ona w chacie Grega ale klucz do niej ma Francis w tym wypadku mamy 3 wyjścia:
-pobić Francisa
-przekupić Francisa
-Samuel mówi nam o drogocennej rzeczy którą zakopał w kopali w kanionie.
Gdy przeszukamy chatę pojawi się Greg.Zbroję otrzymamy od Bonesa dopiero po zabiciu brzytwiaków w kanionie.

Szpiegowanie bandytów:
To zadanie możemy wykonać dopiero gdy będziemy już posiadać zbroję bandyty.Greg każe się nam dowiedzieć po co bandyci przybyli do doliny.W końcu dowiemy się że jest to związane z kopalnią złota.

Szpada Abigail:
To zadanie zleca nam jedyna kobieta w obozie piratów.Zadanie polega na odnalezieniu  jej szpady którą zgubiła podczas polowania na bagnach.Szpada znajduje się przy pierwszym drzewie od wyjścia z jaskini pełzaczy.

Proroczy sen:
Zadanie zleca nam Gritta .Prosi nas abyśmy dowiedzieli się coś o jej narzeczonym Brendiku, który zawsze marzył o byciu na morzu.Z tym problemem idziemy do Grega który mówi że wysłał go na bagna w celu szpiegowania bandytów.Pirat znajduje się na szczycie klifu niedaleko Teleportera na bagnach, dostaniemy się tam idąc po drabinie.

Prezent dla Hanny:
Piratka Abigail prosi nas byśmy dostarczyli jej naszyjnik Hannie która pracuje w gospodzie pod senną sakiewką.Gdy dotrzemy do gospody zamiast Hanny spotkamy Gaspara.Rozmawiamy z nim i dowiadujemy się że Hanna siedzi w więzieniu.Rozmiawiamy z Lordem Andre następnie z Hakonem.Następnie wracamy do Abigail i rozmawiamy z nią.Potem wracamy do Khorinis i rozmawiamy z Gasparem.Teraz musimy porozmawiać z Coragonem i wybrać opcje "Czy wydarzyło się coś nowego?"Następnie kupujemy od niego pieścień.Teraz musimy wejść do wieży strażniczej niedaleko domu Thorbena.Klucz do niej znajduje się u Pecka bądź otwieramy ją wytrychem.Jeśli wcześniej uwolniliśmy Joe znajduje się on teraz w gospodzie pod Kuternogą.Rozmawiamy z nim o pierścieniu.Rozmawiamy z Lordem Andre, a potem wracamy do gospody Hanny i z nią rozmawiamy.Teraz możemy oddać pierścień Hakonowi a potem wracamy i mówimy o wszystkim Abigail.

Złoto Scatty'ego
Zadanie otrzymujemy od Scatty'ego w IV rozdziale gdy obóz bandytów zostanie zdobyty przez orków.Prosi nas o odzyskanie jego samorodków złota które zostawił w swojej skrzyni w obozie.Idziemy do obozu, do miejsca w którym przebywał Scatty i otwieramy skrzynie kluczem który dostaliśmy od niego.Bierzemy samorodki i mu je oddajemy.

Zadania w obozie bandytów

Aby je wykonać musimy posiadać zbroję bandyty.

Zbroja bandyty:
Aby dostać się do obozu bandytów musimy posiadać bandycką zbroję.Saturas mówi, że piraci mogą pomóc nam w tej sprawie.Idziemy w stronę obozu piratów następnie polujemy z Jackiem Alligatorem i udajemy się obozu piratów i wykonujemy zadanie z brzytwiakami.Teraz idziemy do Bonesa i daje nam on zbroje bandyty.

Wejdź do obozu bandytów:
Przy wejściu do obozu stoi Franco.Decyduje on o tym kto wchodzi do obozu.Musimy go zapytać o nowych ludzi a on zleci nam zadanie "Polowanie na błotne węże" abyśmy pomogli Loganowi.Następnie gdy wykonamy każe nam odszukać Edgora który miał dla niego zdobyć płytki.Wykonujemy zadanie "Kamienne płytki na bagnie" znajdują się one w domu uzdrowicieli na bagnie.Po czym wracamy do Franco i ten nas oszukuje.Teraz musimy go wyzwać i zabić inaczej nie dostaniemy się do obozu.

Polowanie na błotne węże:
Logan znajduje się na po lewej stronie bagien.Proponuje on nam zapolować na błotne węże.Zgadzamy się po czym musimy zabić 3 stwory.Idziemy trochę dalej i spotykamy 4 węża zabijamy go po czym przeszukujemy i znajdujemy klucz Lou, dzięki niemu otworzymy drzwi w gospodzie bandytów.

Kamienna tablica na bagnie:
Edgor znajduje się na lewo od Sancho.Franco wysłał go po tabliczkę jednak nie chce po nią iść i sami musimy ją przynieść.Tabliczka znajduje się na w siedzibie uzdrowicieli aby się tam dostać musimy iść na południe bagien.Tabliczka znajduje się w kamiennej skrzyni,bierzemy ją i wracamy do Franco.

Zielony nowicjusz:
Fortuno prosi nas o zrobienie mu zielonego nowicjusza dzieki niemu odzyska dawny stan umysłu.W skrzyni obok znajdziemy przepis po czym idziemy do gospody i robimy skręta na stole alchemicznym, wracamy i daleju mu zioło.

Meandry umysłu:
Fortuno stracił pamięć i musimy pomóc mu ją odzyskać.W tym celu idziemy do Miguela i rozmawiamy z nim na temat mikstury.Da on nam przepis a jego składniki to:
-2 żądła krwiopijcy (możemy kupić u Fiska)
-Pieprz z wysp południowych (możemy kupić od Sagitty bądź Zurisa w Khorinis)
-ekstrakt many
-esencja lecznicza
-menzurka
-zdolność usuwania trucizny z żądeł (uczy Edgor)
Robimy miksturę po czym dajemy ją Fortuno i odzyskuje on pamięć.

Mocna gorzałka:
Snaf prosi nas o zrobienie mocnego trunku.Przepis który nam daje możemy dać Samuelowi i poczym będziemy mogli kupić trunek od niego za 30 sztuk złota.Możemy także znaleźć przepis na podwójny młot Lou,znajduje się on w pokoju z drzwiami otwiera je klucz Lou który już zdobyliśmy, bierzemy przepis ze skrzyni po czym oddajemy go Samuelowi.Dodatkowo gdy zrobimy trunek Snaf opowie nam za darmo o członkach obozu.

Próba zabójstwa:
Rozmawiamy z Estebanem, po czym każe on nam znaleźć osobę która zleciła próbę jego zabójstwa.Oczywiście możemy go po prostu zabić ale jego strażnicy mogą nam sprawić problemy więc lepiej pracować dla niego.Po rozmowie z nim rozmawiamy ze wszystkimi obozie:
1.Rozmawiamy z Senyanem po czym nie przystajemy na jego propozycję i go zabijamy.
2.Rozmawiamy z Lennarem
3.Idziemy do Emilio, i po czym z nim rozmawiamy
4.Finn będzie z nami rozmawiał jak powiemy, że nie pracujemy dla Estebana.
5.Pamiętaj aby porozmawiać z Paulem (uczeń Huno).
6.Po rozmowie z Huno zapyta nas o stal(ma ją Juan w jaskini na bagnach),ale lepiej odmówić to zadanie będziemy mogli przejść potem.Huno po tym zorganizuje spotkanie w gospodzie.
7.Idziemy do Snafa i mówi on nam co robić dalej...
Kiedy będziemy już gotowi idziemy do Estebana i mówimy prawdę.Fisk zabija jego ochroniarzy a my zabijamy Estebana i przejmujemy jego stanowisko.

Stal Huna,Paczka pełna wytrychów:
Juan zabrał paczkę ze stalą dla Huno oraz paczkę pełną wytrychów dla Fiska.Idziemy na bagna i zabijamy Juana po czym odbieramy ich przesyłki.Juan jest w jaskini aby się tam dostać musimy iść wzdłuż klifu w prawą stronę na wschodnią cześć bagien.Paczki możemy kupić bądź zdobyć zabijając Juana.

Trzy tabliczki - Trzech kopaczy:
Gdy skończymy z Estebanem idziemy do Thorusa i pokazujemy mu czerwoną tabliczkę.Mówi nam że w kopalni potrzeba kopaczy więc idziemy do Lennara,Finna i Emilio dajemy im tabliczki i idziemy do Thorusa.Droga do górnej części obozu jest wolna.

Straż Kruka:
Thorus powiedzał, że aby dostać zbroję taką jak on musimy zostać strażnikiem Kruka.Jest tylko jedek problem, Kruk chce naszej śmierci.Idziemy do Kruka i go zabijamy.Następnie wracamy do Thorusa i odbieramy zbroję.

Fatalna sytuacja:
Senyan mówi, że ma dla nas 2 wiadomości.Wybieramy jedną z nich.Po czym mówi że ktoś wysyła za nami listy gończe i odsyła nas do Estebana.Po rozmowie wracamy do Senyana i rozmawiamy na temat ataku on proponuje nam wspólne zabicie sprawcy.Nie zgdzamy się na tą opcję i zabijamy Senyana.

Ostatnio edytowany przez Kyronus Blade (2014-02-13 19:16:23)

Offline

 

#2 2013-04-01 22:02:19

PanBannan

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-04-01
Posty: 5
Punktów :   

Re: Jarkendar

Dzięki Ward na pewno się wszystkim przyda.I nawet mi się zachciało grać w Returna O.o ;D

Offline

 

#3 2013-06-20 23:58:15

Asmael

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-06-19
Posty: 4
Punktów :   

Re: Jarkendar

Czy żeby wbić do jarkendaru trzeba mieć 2 rozdział? Bo nadal mam 1 i wbiłem tylko dlatego że dałem insert na list od vatrasa do satura bo pomimo wykonania wszystkich questow,dolaczenia do wodnego kregu i dialogu nie otrzymalem listu.I nic potem nie mozna bylo juz na ten temat pogadac z vatrasem wiec zespawnowalem sobie ten list,dalem saturasowi i wszystko sie dalej potoczylo jak gdyby nigdy nic otworzylem portal.Nie będzie żadnych konfilktów jak zrobiłem to w 1 rozdziale?

Offline

 

#4 2013-07-08 13:05:57

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Re: Jarkendar

Zawsze trzeba było mieć drugi.Możesz mieć błędy jeśli pomogłeś sobie kodami.Aby dostać się do Jarkendaru trzeba wykonać wszystkie zadania dla magów wody,naprawić ornament oraz znaleźć elvricha i handlarza bronią.

Offline

 

#5 2013-08-08 16:52:00

AirStar

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-08
Posty: 1
Punktów :   

Re: Jarkendar

Witka. Mam wkurzający problem, gdy próbuje przejść przez portal do złotego smoka.Wcześniej mogłem do niego normalnie wejść bez problemu , ale teraz jak wchodzę w portal prowadzący do niego to ekran robi się czarny i wywala mi grę do okna i nic nie pomaga zamknąć gry przez co muszę resetować kompa.Czy tylko ja mam taki problem?Mam nadzieję, że ktoś zna odpowiedź na to pytanie.

Offline

 

#6 2013-08-08 21:59:59

Ward

Władca Forum

Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 72
Punktów :   

Re: Jarkendar

@AirStar zdejmij pancerz lub wyrzyć spolszczenie z data i spróbuj na ruskiej wersji

Offline

 

#7 2013-08-23 13:16:51

Draxid45

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-23
Posty: 1
Punktów :   

Re: Jarkendar

Mam pytanie gdzie jest Barem ten od śpiwora ?

Offline

 

#8 2013-08-23 15:53:55

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Jarkendar

W obozie myśliwych. Piszesz to pod niewłaściwym wątkiem.

Offline

 

#9 2013-08-28 23:17:48

Interrex

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-08-28
Posty: 1
Punktów :   

Re: Jarkendar

Mam problem z zadaniem  Dar szaleńca : Mam  odnaleźć  Fellangora wg poradnika w godzinach rancyh na terenie ruin.
1. Godzinny ranne czyli od której do której go tam szukać ? (brak śpiwora)
2. Dokładnie które ruiny? Chodzi o piramidy w Khorinis? To śą te 'ruiny'?

Dzięki za odp. Jao

Ostatnio edytowany przez Interrex (2013-09-01 17:00:45)

Offline

 

#10 2013-08-29 13:05:01

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Jarkendar

Od 8 do 10 znajdziesz go w okolicach piramid.

Ostatnio edytowany przez Jao (2013-08-29 13:05:37)

Offline

 

#11 2013-09-07 12:00:55

qci

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-09-07
Posty: 3
Punktów :   

Re: Jarkendar

Witam.
Mam problem z Mora Ulartu .... Mam już runę , użyłem ją na Festerze i go zabił lecz nie otrzymałem Kamienia Dusz Nie mogę używać teraz runy na inne cele . Próbowałem przyzwac kodem Festera i runę , lecz najemnik nie ma w sobie kamienia , a runy nadal nie da się użyć Jakieś pomysły ? Bo nie skończyłem jeszcze zdań związanych z Artefaktem Pradawnych i nie zabiłem S'nyeka

Offline

 

#12 2013-09-21 11:33:58

Ponku

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-09-08
Posty: 4
Punktów :   

Re: Jarkendar

Takie pytanie z innej beczki. Jak mam do cholery zabić jakąkolwiek harpie skoro się one leczą w nieskończoność?! Wgl bezsensu i przez to nie będę mógł dojść do tego grobowca  Quarhodrona. Zajefajnie zrobili twórcy tego moda....

Offline

 

#13 2013-09-21 20:47:36

Bezix

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 2
Punktów :   

Re: Jarkendar

Jedynym rozwiązaniem w takim wypadku jest posiadanie dużej ilości siły i zręczności oraz modlenie się o krytyka. Ewentualnie dobry czar.

Offline

 

#14 2013-09-22 19:46:12

Jao

Myśliwy

Zarejestrowany: 2013-08-07
Posty: 87
Punktów :   

Re: Jarkendar

Ona co godzinę jest gdzie indziej. O którejś tam godzinie (chyba 15) znajdziesz ją przy kamiennym kręgu, gdzie był ornament. (wielki las)

Offline

 

#15 2014-01-01 17:54:11

 Monolit

Włóczęga

28414419
Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 24
Punktów :   

Re: Jarkendar

Odnośnie sfer żywiołów. Czwarta sfera jest w obozie sekty. Chodzi tu o ten obóz na płaskowyżu Khorinis czy ten klasztor zmiennokształtnych czy coś innego ?

Offline

 

#16 2014-01-01 18:45:57

Nostro

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-12-31
Posty: 5
Punktów :   

Re: Jarkendar

Czwarta sfera jest w obozie na bagnie z G1, tam gdzie był Yberion.

Ostatnio edytowany przez Nostro (2014-01-01 18:47:12)

Offline

 

#17 2014-01-01 18:49:06

 Monolit

Włóczęga

28414419
Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 24
Punktów :   

Re: Jarkendar

A jak się dostać za palisadę ? Jestem w 4 rozdziale jak coś.

Offline

 

#18 2014-01-01 18:53:55

Nostro

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-12-31
Posty: 5
Punktów :   

Re: Jarkendar

Musisz iść w stronę cmentarzyska orków, a gdy przejdziesz przez most skręcić w lewo.

Ostatnio edytowany przez Nostro (2014-01-01 18:54:08)

Offline

 

#19 2014-01-01 19:13:36

 Monolit

Włóczęga

28414419
Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 24
Punktów :   

Re: Jarkendar

Dzięki Wielkie. Już ogarniam.

Offline

 

#20 2014-01-01 20:28:26

Likeawind

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-12-30
Posty: 2
Punktów :   

Re: Jarkendar

Używa ktoś z was Game Booster 3 ?

Mam problem bo włączam gothica przez game bostera , ogólnie to dosyć poprawia mi wydajność gry np. w Khorinis trochę mi się zacinało a z bosterem już prawie nic .

Ale przejdę do sedna sprawy bo aktualnie jestem w Jarkendarze , gdy sobie wczytam grę i trochę pochodzę , pozabijam zwierzęta to ni stąd ni zowąd wywala mnie do pulpitu /

Czy ten program się jakoś "gryzie" z returningiem ? Dodam że to się dzieje TYLKO w Jarkendarze , a gdy włączam normalnie returinga bez game bostera to problem znika

Offline

 

#21 2014-01-01 22:59:56

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Jarkendar

Jaki sprzęt?

Offline

 

#22 2014-01-02 19:28:26

Likeawind

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-12-30
Posty: 2
Punktów :   

Re: Jarkendar

Problem już zniknął sam

Ps. Zajebisty mod czekam na kolejny taki cud jak on

Offline

 

#23 2014-01-03 16:54:10

troll1231

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 6
Punktów :   

Re: Jarkendar

mam pytanie odnośnie szponu beliara, ile potrzeba karmy, lub co trzeba zrobić żeby go założyć? mam chyba coś ok 30-40 pkt i ciągle beliar nie chce mnie wysłuchać

Offline

 

#24 2014-01-03 17:55:16

 Adrien Sterne

TR King

49615911
Zarejestrowany: 2013-08-06
Posty: 162
Punktów :   14 
Gildia: Paladyni
WWW

Re: Jarkendar

Musiałbyś jej mieć ok 60-100 gdzieś w tych granicach masz gwarantowany działający szpon.

Offline

 

#25 2014-01-04 11:01:18

troll1231

Początkujący

Zarejestrowany: 2014-01-03
Posty: 6
Punktów :   

Re: Jarkendar

kurka wódka, dużo tego, a opłaca się w ogóle bawić w ten szpon? czy nie będzie to najbardziej kozacka broń w tej grze?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.majowie.pun.pl www.simr201019.pun.pl www.nidapinczow.pun.pl www.wszif.pun.pl www.naszaf.pun.pl